9. 3. 2018

🌹 Okolo Hradce ...

... v malé zahrádce, rostou tam 🌹🌹🌹.


A jako 🌹 jsem si přišla i já, když jsem fotila s Davidem Šandou v Hradci Králové. Do Hradce jsem jela z Olomouce už ráno, když už jedu takovou dálku, tak abychom měli na focení co nejvíce času.

Focení bylo vážně super. Už jen proto, že jsem fotila pro mě ještě pořádně nevyzkoušený žánr glamour a hlavně i proto, že David si hledí všech maličkostí, takže jsem se toho hodně naučila i ohledně pózování. Byste nevěřili, jak v póze hraje každý milimetr velkou roli, hned máte jinou fotku!


Z čeho jsem byla moc překvapená a unešená bylo to, že David z obyčejného poloprázdného pokoje udělal během 15 minut boží ateliér, ve kterém nám krásně hrálo denní světlo. To je prostě to nejlepší, co může být. Nebudu prozrazovat všechny jeho finty, ale třeba takový domácí softbox, který vznikl vyhrnutím žaluzií a zavěšením bílých záclon do okna byl prostě super. 

Malé mínus tohle focení mělo v tom, že jsem se táhla s větším kufrem, ve kterém jsem měla make-up, boty, oblečení, prádlo, rekvizity, šperky a hlavně jídlo na celý den a ve finále jsme z něj nepoužili vůbec nic (jen jsem snědla jídlo), protože D. měl neuvěřitelnou zásobu oblečení a látek, které jsme využili nejvíce. Za to mu ale  na druhou stranu patří plus! Má obří taška s make-upem byla taky nevyužita, protože jsme nechali přirozenější líčení (které doladilo právě to denní světlo) a maximálně jsem si přepudrovala nos. Příště můžu jet fakt jen na lehko.


Celková spokojenost a těším se na další spolupráci! Díky ⭐⭐⭐⭐⭐


PS: fotili jsme i venku, na zamrzlé řece a já jsem byla taky zmrzlá jako zmrzlina! Sledujte můj facebook nebo instagram kde bude více fotek ♥ ♥ 


1 komentář:

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.