23. 1. 2018

☛ Daniel & pár slov co semnou #2

No, takže před prázdninami se mi to machrovalo! Jak budu mít čas na focení (výstava, webovky, atak) - viz poslední článek. Jenže léto byla jedna velká flákačka u vody. A než jsem se nadála, mám(e) za sebou zase první měsíce v práci, Vánoce, Silvestr, zkouškové a hlavně před sebou odevzdávání diplomové práce a státnice! Takže si asi umíte představit, že teď toho času na nějaké tvoření taky moc není. Předsevzetí do nového roku? Žádné nemám, ale andělíčku můj strážníčku prosím tě, ať už mám ty státnice úspěšně za sebou. No a pak? Pak těžká flákačka u vody #2 a snad už i ten čas na pořádný foto-rozjezd.

Jinak sleduj můj INSTAGRAM 📷, kam dávám různé fotky od modelky až po fotografku. A teď pár fotek z focení s Danem - mimochodem jediného prázdninového focení! Bída! Bylo i rodinné focení, miminko a svatba, ale to se nepočítá (jo a fotila jsem opět ségru, fotky později).

Jinak Dan strašně zajímavej kluk!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.