20. 11. 2016

🚃 Fajne, no ni?

Ostráávááá, tak tyhle ulice dejchám ... ♫♪
17. listopadu jsem jela zarobit nějaké to foceníčko do Ostravy, konečně! Skoro po 5ti měsících, to není možný! Vlak z Olomouce byl úplně narvanej lidma, že museli připojit další vagón, aby si lidé měli kam sednout. Já hned sedla tam, kde bylo volno, hlavně ať sedím a nestojím v uličce, nojó, Tereza po flámu, tak by se blbě stálo. Z celého kupé byl nejlepší pán, který fakt tvrdě spal, že jsme ho museli všichni z kupéčka budit, aby ukázal průvodčímu jízdenku. Nakonec ho poplácal po noze a pán se probral, jak byl rozespalý a natahoval se po stolečku po jízdence, šáhl vedle a průvodčímu místo jízdenky podával vysočinu. No chtělo se mi fakt smát. Ale jako úplně ho chápu, kdo by nespal.

České dráhy nezklamaly a já přijela později kvůli zpoždění, na nádraží jsem sedla do taxiku, aby mě odvezl na místo focení. Taxikář pohodář, klasika ostravák, když nám vjelo do cesty auto na křižovatce hned spustil: "Ku*va co děláš ty cipe jeden! A ještě blbě čumíš! Se jako omlouvám, že jsem sprosty." Říkám jasné, nemám s tím problém. No! Ale k mému štěstí neštěstí mě pěkně natáhl, což mi došlo až asi o 2 hodiny později. Takže, příště s nim nejedu. No fakt, moc dobře si ho pamatuju.

Fotili jsme v krásném fotoateliéru, kde už od rána fotil fotograf Josef Šimčík s dalšími dvěma modelkami a o vizáž se nám postarala milá Janča. Já měla dvě vizáže, jeden pure make-up a potom klasiku s vlnitými vlasy. 


Tady je první ukázka (pure makeup - který se mi líbil nejvíc) a na zbytek fotek se můžete těšit na facebooku. Focení probíhalo v pohodové atmosféře, ikdyž nás trošku tížil čas. Zjistila jsem, že jsme fotili asi jen 15 minut čistého času. Na co to prodlužovat žejo? Focení a blogování zdar!

3 komentáře:

  1. Pěkná fotografie a s tou cestou - no, co na to říct :D České dráhy nezklamou :D

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  2. wow, vieš, že ja som tvoje obrovská obdivovateľka a opäť raz krásna práca!! :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.