18. 9. 2016

😈 Jako démon v lidském světě


Tááák konečně jsme zrealizovaly focení, na které jsem vyráběla rohy (na postup můžete mrknout TADY). Trvalo to, ale měla jsem toho v poslední době milióóó a ještě budu mít, jelikož jsem začala pracovat jako pančelka ve školní družině. Jáhaha!

No, celé focení jsem si představovala úplně jinak, ale nakonec to podle mého nabralo zajímavý směr. Až na to, že jsme na focení měly asi necelou hodinu, protože modelína měla zpoždění a proto jsme fotily kousek od nádraží, aby stihla zpáteční vlak a nefotily v lokalitě, kterou jsem měla vymyšlenou. Z té necelé hoďky jsme fotily asi jen 20 minut a zbytek času, než jel modelce zpáteční vlak, jsme proseděly u džusu v kavárně na nádraží a dóst dobře si pokecaly 😁

Tak tady je pár fotek, které jsme zaimprovizovaly kvůli podmínkám. Místo pohádkového, či fantasy čerta jsme nakonec nafotily takového démona v lidském světě, ve městě. Prostě takovýho formálního.


No byl to fofr, ale tyhle rychlovky jsou kolikrát mnohem lepší než zdlouhavé focení :)) Do budoucna plánuji určitě nafotit i můj prvotní nápad - ten trošku pohádkovější, takže hlásí se někdo? ✌ 

Více na facebooku.


9 komentářů:

  1. Super nápad :) Podle mě mužeš hrát v nějakym filmu :D uplně to k tobě pasuje

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa to práveže páči, že je to taký mestský diablik, lebo tých fantasy je mnoho a toto mi príde menej otrepané :) krásny výsledok a fešná modelka :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky mi přijde, že to není tak často vidět, jako ty fantasy fotky, jen škoda, že jsme měly málo času a hlavně se stmívalo a já si nemohla pořádně poštelovat foťák, ale hlavně, že něco vyšlo :))

      Vymazat
  3. Myslím, že prostředí tomu sedí, supe fotky :) I když se ráda podívám i na pohádkovou sérii, ty rohy je potřeba využít na maximum! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kráso, ty rohy se ti fakt povedly! Jak dlouho jsi je dělala? :o Vypadají hrozně realisticky.
    Myslim, že neni škoda, že to takhle dopadlo, i tohle je super nápad! :) Slečna má na první fotce takovej zajímavej, nepřítomnej pohled. :D
    Ale i na tu pohádkovější verzi jsem zvědavá. Nabídla bych se ti, ale určitě jsi zdaleka. A asi by se ti do toho moje fialový vlasy moc nehodily :D
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc! No jak dlouho ani nevím, bylo to na etapy, ale celý den v kuse bych u toho určitě strávila :)) jinak jsem z Olomouce a fialové vlasy jsou fajn :))

      Vymazat
    2. Jo nepřítomný výrazy je jedinná věc co mi jde :D a dost to podtrhují černé čočky :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.