27. 2. 2016

Část 1. - Mé oblíbené fotky - DETAIL ❣

Brouk Pytlík a pampeliška
Máme tu sobotní ráno a já si prohlížím své snímky, které jsem fotila z druhé strany foťáku a to jako fotografka (fotografka v uvozovkách - spíš jako holka s foťákem). Ráda bych vám některé z nich ukázala, proto články rozdělím na části a každá část bude zaměřena na jedno téma. V dnešním článku se můžete podívat na fotografie zaměřené na detail, který mám hrozně ráda. Všichni, kteří fotíte a máte taky foťák určitě víte, že přes oko hledáčku si všímáme věcí, kterých si normálně nevšímáme, nebo jsou pro nás normální a tolik je nevnímáme.


Růžová kapičková

Moje oblíbená Beruška & Kapky
Tapeta alá Windows
Zmrzlé kapky na okně a pozor! Vidím tam kamasútru ...

Šňůra na prádlo


Co na fotky říkáte a která se vám líbí nejvíce? :)) Za pár dnů se můžete těšit (a taky nemusíte) na mé oblíbené fotky portrétů a mých modelů, modelek na focení a na závěr trochu moudra: 
"Fotoaparát je nástroj, který učí lidi jak vidět bez fotoaparátu."  
Dorothea Lange

Mrkni taky na mé fotky z PAŘÍŽE, z VÝŠLAPU nebo na VLKY.

8 komentářů:

  1. páni, ty fotky jsou nádherné :)) krásně zachycující momentky, detaily... opravdu parádní :))

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi "tapeta alá Windows" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky! Ta voda je vážně skvělá. Teď máme za úkol na fotografii udělat makro fotografie, tak snad to nějak zvládnu:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Růžová kapičková a beruška, prostě krásné ♥.
    Budu ráda, když navštívíš i Ty můj blog :).
    Pěkný den!
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné jsou všechny! ☺ Mě uchvátila ta předposlední! ☺ Ale měla jsem problém vybrat tu nej... :o

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  6. Skvele. Skoda ze mas Nikon. Budu asi casemdokupovat makro krouzky tak bych se inspirovala tvymi zkusenostmi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.